Saturday, June 1, 2013

TESTIMONIAL BB PLUS COLLAGEN

Assalamualaikum...Terima kasih sbb sudi singgah sy punyer blog ni..
curi-curi masa kejap ni nk update blog pasal collagen hebat iaitu BB PLUS COLLAGEN.....







Bbplus ni collagen berasaskan colagen dari ikan.

Rasa dia pulak memang rasa asli dari serat epal, blackurent dan roselle...

Collagen ni sekarang memang penting untuk kita sebab faktor cuaca dan pemakanan banyak menyebabkan kerosakan pada kulit kita.

Bila cukup kolagen, in shaa Allah kita akan nampak lebih muda, kulit lebih anjal, gebu, lembab, kurang kedutan, bebas minyak dan jadi kan kita nampak cantik dan berseri semulajadi.

Selain untuk kulit, collagen jugak penting untuk kanta mata, salur darah, kuku, rambut, tulang, tendon, rawan sendi, gigi, hati, tulang sum sum, tisu badan (baik untuk sembuhkan luka) dan antara yang terbaik untuk organ badan macam buah pinggang dan jantung.


Sekotak ada 20 sachet
Sehari minum satu


Kesan antara 7-14 hari
Tp utk kesan ketara better consume 3-4 kotak terus.

Untuk harga promosi beli 3 percuma 1 boleh cepat-cepat contact liza ye...stock sangat terhad.
Bbplus collagen di jamin HALAL.

 liza
013-9106171 

SALLEHA ROSLAN MY MENTOR


 
IEDA RANI













 
DYNA SALLEH






IYNAS OMAR





wajah IYNAS OMAR yg semakin cun

wajah Iynas Omar sebijik mirip rakan saya semasa sy bekerja sbg guru tadika thn lepas..mula2 tgk muka Iynas ni, sy ingatkan kwn sy dah....rupanya bukan..kwn sy 2 namanya Raifana Ramli...











haaa....kt bawah ni testimoni diri sy sendiri...skrg dh minum 3 kotak...sy akan minum berterusan sebab collagen ni memg sgt best...bantu sy segar, ceria, sihat dan bertenaga sepanjang hari.....

memang sgt kecik hati dulu bila ada org ckp muka sy pucat semacam dan xbermaya....yela mungkin saya sgt penat wt kerja tp xsangka org perasan kepenatan tu kt muka sy....huh!!! 
ape lg.....org hadiahkan collagen ni , sy pn ambil dan minum la secara konsisten skrg.....

oleh kerana collagen ni berkesan pd sy, sy share ngn korg kebaikan collagen ni. klu xberkesan, sy xdela sibuk2 nak share dgn korg semua.... jgn malu2 nk contact sy ye..


BB PLUS COLLAGEN MEMANG BEST!!!!



pic sy sebelum minum bbplus




 
selepas minum bbplus memang segar dan berseri




COLLAGEN BEST NI ADE WT PROMOSI laaa.....

haa...korang jgn xtau...ini baru best...set promosi 

hebat ni sememangnya sgt menjimatkan 

anda.......knpe sy kata hebat??? kerana anda blh 

berkongsi beli dgn 2org lg rakan anda dan anda dpt 

percuma sekotak dan beg...hebat bukan???

jom ajak kwn2 share beli BB PLUS 

COLLAGEN....sama2 sihat dalam dan sihat luar....
 
anda jimat, anda sihat...



PROMOSI HEBAT BB PLUS COLLAGEN MEI-OKTOBER 2013...







BAHAYA SUNGGUH la sebab lambat sgt tau pasal kebaikan collagen ni....klu tau dr awal xde la orang nk tegur muka saya berminyak la, tak bermaya la, lesu la....ish...korang memang pandai wt sy ubah penampilan...terima kasih pd yang tegur....:-) :-) :-) ske sgt3........:-)




segera hubungi:


liza:


013-9106171...



xtaw ble lg nk ade promosi mcm ni dah...sgt

best..kulit pun bertambah gebu bila konsisten minum

collagen best ni...

No comments:

Post a Comment